" Tot els surt bé a les persones amb un caràcter dolç i alegre"

Voltaire (1694-1778) . Filòsof i escriptor francés

30 de setembre 2009

No dic res

Fa unes setmanes que no trobo l'inspiració ni les ganes per escriure res d'interessant (si és que mai ho he fet) en el blog.
Alguns dels meus "fidels" lectors em demanen que retorni a la meva cita periòdica amb la blogsfera. Ara per ara no se m'acudeix res per explicar.
A veure si aviat em passa aquest síndrome "post-vacacional" i "vuelvo por mis fueros".
Fins llavors, podeu llegir els blogs dels companys regidors/es de l'oposició que acostumen a fer molt riure i de vegades, fins hi tot, parlen de mi.

Petonets

2 comentaris:

Elisenda Alamany ha dit...

Potser és l' adveniment d' un gran dia, que et deixa extenuat!Jo encara no he parlat de tu al meu bloc però m' hauré d' espavilar que em queden tres mesos de regi!
Elisenda

Aleix Canalís i Alsina ha dit...

Elisenda,
extenuat no seria la paraula,jo diria més que es una sensació de calma tensa...
Friso per ser objecte de la teva "afilada ploma".
Gaudeix de ser regi que crec que és una experiència prou enriquidora, isn't it?