En el darrer Ple municipal es va
aprovar l’adjudicació del concurs del contracte per la prestació del
servei públic de recollida i transport dels residus municipals, de la gestió de la
deixalleria municipal i de la neteja viària del nostre municipi.
Aquesta licitació es feia de manera mancomunada amb els
ajuntaments de Sant Llorenç Savall i Gallifa.
Amb l’entrada en vigor del nou contracte, prevista pel
proper 1 de febrer, la concessió de neteja patirà un renovació total, d’acord
amb l’oferta presentada per l’empresa guanyadora.
Entre els aspectes més rellevants i que seran més visibles
per la ciutadania, destaca que amb el nou servei es produirà una renovació
total de la maquinària de neteja i de recollida de residus del municipi. Es
substituiran la totalitat dels més de set-cents contenidors que actualment
trobem als carrers de la vila i s’apostarà per un canvi de model en el sistema
de recollida de poda, que suposarà l’eliminació de les àrees d’aportació que
actualment trobem distribuïdes per les urbanitzacions, entre d’altres novetats.
Amb totes aquestes millores podem afirmar que durant els
propers mesos, el servei de recollida de residus i neteja viària del nostre
municipi farà un salt qualitatiu molt important, millorant en eficiència en la recollida i dotant al personal de
neteja de les eines necessàries per poder fer la seva feina encara millor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada