" Tot els surt bé a les persones amb un caràcter dolç i alegre"

Voltaire (1694-1778) . Filòsof i escriptor francés

15 de desembre 2009

15 D

El 15 D de 2005, avui fa quatre llargs anys, s'aprovava la llei antitabac per part del govern espanyol.
Una llei poc valenta, impossible de complir i que traspassava la responsabilitat del seu compliment directament als propietaris de cada bar o restaurant.
Ahir la ministra de Sanitat, Trinidad Jiménez, en una entrevista a RAC 1, confirmava que l'any vinent es prohibiria fumar totalment a bars i restaurants. Més val tard que mai...
Ho sento pels meus amics fumadors, que no són pocs, però per fi podrem anar a fer una copa i al tornar a casa no haurem de deixar tota la roba a la galeria per l'infecte olor a tabac que desprèn la mateixa.
Per no parlar de la salut.

2 comentaris:

Jessica ha dit...

Guai! S'ha acabat això de estic en el meu dret de provocar-me un càncer i potser provocar-te'l a tú també!! Ja era hora!

I no, que ningú em digui que llavors s'hauria de prohibir el tabac, perquè almenys jo tinc molt clars els beneficis de la legalització de les drogues.

JN ha dit...

Jo també m'alegro de la decisió del govern central, de fet ja em va semblar que quedava curta la de 2005.