" Tot els surt bé a les persones amb un caràcter dolç i alegre"

Voltaire (1694-1778) . Filòsof i escriptor francés

08 de juliol 2009

Matagalls-Montserrat


Ahir em vaig inscriure per participar en la XXX edició de la Matagalls-Montserrat que es farà el proper setembre. Aquesta prova, un clàssic de l'excursionisme català i europeu que anualment organitza el Club Excursionista de Gràcia, cobreix els més de 83 quilometres que separen Coll Formic i el Monestir de Montserrat a peu i en menys de 24 hores.
No serà la primera vegada que hi participi. L'any 2002, després de més de 21 llargues hores, vaig aconseguir acabar-la en companyia de l'Elisabet, la Laia i en Jordi.
Aquest any, amb la Clara i algun amic més, intentaré repetir la "gesta" per tal de demostrar-me a mi mateix i al "món" que, després dels 30 i amb algun quilo de més, encara estic en condicions de fer aquest tipus d'animalades.

5 comentaris:

JN ha dit...

Aleix, ets un crack..... jo seguiré amb la ruta Janística....

Aleix Canalís i Alsina ha dit...

O un inconscient....

jordi ha dit...

com va dir el filosof, la Matagalls la fas amb un cop de tita...

JN ha dit...

Ei com ha anat? Temps a la linia de meta?

JN ha dit...

Ostres si és al setembre!!!!