" Tot els surt bé a les persones amb un caràcter dolç i alegre"

Voltaire (1694-1778) . Filòsof i escriptor francés

03 de setembre 2008

Pepe González

Encara no ho havia fet mai, però avui m’agradaria parlar d’un company de l’equip de govern. Avui m’agradaria parlar-vos del Pepe González.

El Pepe és un personatge peculiar, d’aquells que no deixen indiferent quan el coneixes. El seu aspecte inicial és el d’un paio tosc, sec i aparentment amb molta mala baba. El seu to de veu (aSABINAt) i la vehemència en que en moltes ocasions defensa les seves idees encara el fa més “antipàtic” a primer cop d’ull.

No són poques les persones que de vegades parlant sobre l’Ajuntament i la política municipal m’han dit : “ No, però si ho esteu fent bé, però és que el Pepe González ...”. Normalment els punts suspensius sempre segueixen amb alguna consideració negativa cap a ell.

Si us dic la veritat, aquests punts suspensius cada vegada els trobo més injustos i més allunyats de la realitat.

Permeteu-me que d’una vegada respongui a totes es persones que m’han fet saber la seva opinió sobre la persona del regidor González Navas. El Pepe és una persona noble. El Pepe és una persona que sempre et va de cara. El Pepe, tot i el seu caràcter dur, és una persona reflexiva i flexible. No és una persona de idees inamovibles. És una persona experimentada que aporta experiència i consistència a l’equip de govern. I també és un fervent lector de la literatura centre europea d’entreguerres (cosa de la qual ell n’està orgullós).

En resum, per mi és una persona (i un “animal polític”) del qual tots els regidors, tant els de l’equip de govern com els de l’oposició, en podem aprendre moltes coses. Aprofitem-lo perquè ja s’està fent gran.

Avui em declaro, ara que no ens escolta, una mica Gonzáleznavista.


3 comentaris:

Joan ha dit...

Gran post Aleix,

A la Facultat em van ensenyar que és intel·ligent aquell que s'adapta al seu entorn i que, a sobre, s'hi sent còmode/feliç.

El Pepe és de les persones que tinc la sort de conèixer que tenen un equilibri més gran entre sentit estètic i pràctic de la vida/de la política.

Amb uns quants anys menys, en conec un altre. El responsable que tu i jo estiguem reflexionant sobre el Pepe.

Salut companys/es!

Anònim ha dit...

El que més m'emociona es lo de que es fa gran.
Ja farem una cursa.

pepe

Anònim ha dit...

Doncs molta gent del poble el trobem un personatge fosc i lamentable.

Llàstima de personatges com ell.

Només cal veure el seu blog, sempre insulta i és groller.