" Tot els surt bé a les persones amb un caràcter dolç i alegre"

Voltaire (1694-1778) . Filòsof i escriptor francés

01 d’abril 2009

Benvolgut amic

Benvolgut amic,
ahir al vespre vam compartir poc més de tres quarts d'hora entre nou i deu. Durant aquesta estona, envoltats de dinou companys més, tu vas parlar poc i jo no vaig parlar gens. El poc que vas parlar, però, em va preocupar. Em va preocupar la falta de rigor a l'hora d'exposar les teves opinions, em va preocupar la teva manera obsessiva de parlar de certs temes, em va preocupar la poca consistència dels teus arguments, em va preocupar la teva ofuscació malaltissa per temes caducats, em va preocupar que t'hagis d'inventar converses per tal de construir les teves argumentacions i em va preocupar, també, veure't tant lluny dels problemes reals de la gent que dius representar.
I jo em pregunto amic: Creus realment tot el què dius?
Si la resposta és que SÍ, perquè no em demanes que parlem sobre com podem fer desaparèixer aquests "fantasmes" que no et deixen dormir a les nits, enlloc d'escriure articles i fer discursos incendiaris que no aporten res?
Si la resposta és que NO, perquè ho fas? Què esperes obtenir amb aquesta actitud de denúncia constant sense fonament?
Resto a l'espera i estic a la teva disposició.

5 comentaris:

Jordi i Oriol ha dit...

Tot és conseqüència de fer les coses amb un trànsfuga. No hi ha res clar i tot és fosc, per decisió vostra. Un gran exemple, la pedrera. Em demanes que en parlem, però al seu dia vau preferir aprovar-ho amb el trànsfuga. Potser ara ja no toca parlar-ne, no? Ja vau decidir que no ens necessitàveu a cap grup de l'oposició. Jo no estaria gens tranquil aprovant coses amb ell, em faria fàstic, és una traició als votants de Castellar.

Eviteu-lo i les coses poden canviar.

I respecta que el regidor Arderius parli dels temes que vulgui, per molt que no t'agradin i et cansin.

Aleix Canalís i Alsina ha dit...

Qui ha parlat del regidor Arderius?

Jordi i Oriol ha dit...

És evident que et refereixes a ell després del dur atac que va tenir pel regidor d'urbanisme, que ets tu.

Aleix Canalís i Alsina ha dit...

Veig que estaves despert i que el seu circumloqui no et va deixar en un estat catatònic.

Anònim ha dit...

Només heu d'anar plegats a la Generalitat per tornar a ser amiguets...

Aquesta actitud del noi d'ERC tan crítica al PSC resulta d'allò més incoherent si abans no renuncia a governar amb ells el país.

La gent normal simplement ho trobem hipòcrita.